۲۲ اسفند ۱۴۰۲
عزیزاده خبر داد؛

کتاب نمایشگاه سی ام منتشر شد

کتاب نمایشگاه سی ام منتشر شد
رییس دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار کتاب نمایشگاه سی ام خبر داد.

به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عزیززاده رییس دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران افزود: پس از تلاش های بی وقفه کارشناسان و دست اندرکاران نمایشگاه مذکور، برای تهیه و تدوین گزارشی جامع، پرمحتوا و گویای زوایای مختلف این رویداد بزرگ قرآنی فرهنگی کشور، کتاب گزارش نمایشگاه سی ام، که در فروردین ماه سال جاری برگزار شده بود، تجمیع و منتشر شد.

وی در ادامه گفت: علاقه مندان به آشنایی با فعالیت های مختلف و متنوع این نمایشگاه می توانند نسخه الکترونیکی این کتاب را از همین درگاه تهیه نمایند.

شایان ذکر است نمایشگاه سی ام در تاریخ 12 لغایت 24 فروردین 1402 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران و با شعار « می خوانمت» برگزار شد و با استقبال و بازدید خیل گسترده ای از علاقه مندان مواجه شد.

تعداد بازدید : ۵۰۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر