یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۶۴۵
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

نشست تخصصی «وقف، رسانه و مسئولیت اجتماعی»

نشست تخصصی «وقف، رسانه و مسئولیت اجتماعی»
(یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۵


دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت گرامی‌داشت هفته وقف  روزدو‌شنبه 17 مهراقدام به برگزاری نشست تخصصی « وقف، رسانه و مسئولیت اجتماعی» می‌کند.

در این نشست تخصصی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد سجادی، رئیس دانشکده علوم قرآنی استان اصفهان و دکتر حسن ربیعی، پژوهشگر و محقق حوزه وقف برگزار می‌شود. در این نشست تخصصی رابطه میان وقف و رسانه بررسی شده و در خصوص نقش رسانه و مسئولیت‌های اجتماعی  در این حوزه، بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند روز دوشنبه  17 مهر 1402 از ساعت 11:30-9:30 در محل   دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها  واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم(هرات)، پلاک 11، طبقه اول سالن شهدای رسانه حضور به هم رسانند. همچنین امکان بهره‌گیری از این نشست به‌صورت برخط از طریق پیوند زیر فراهم است:

 

https://www.skyroom.online/ch/rasaneh.org/neshast

 

 

 

تعداد بازدید : ۲,۷۲۵
(یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر