شنبه / ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۲
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۶۱۵
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

همایش تخصصی «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت‌های تولید محتوا»

همایش تخصصی «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت‌های تولید محتوا»
(شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۷:۴۲

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، سه‌شنبه 24 مرداد اقدام به برگزاری همایش تخصصی «هوش مصنوعی، تبلیغ دینی و ضرورت تولید محتوا» می‌کند.

در این همایش تخصصی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حجر حسنی سعدی (مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور)، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا قائمی‌نیا (عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی)، دکتر غلامرضا گودرزی (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی رفیع پور تهرانی (استاد درس خارج حوزه قم)، دکتر نصیب‌الله دوستی مطلق (عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی) و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محسن انبیایی (دکتری فلسفه و استاد سطح عالی حوزه) برگزار می‌شود، رابطه میان هوش مصنوعی و تبلیغ دینی بررسی شده و در خصوص ضرورت تولید محتوا در این حوزه، بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

علاقه‌مندان به این رویداد علمی می‌توانند از ساعت 9 الی 12 در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه، پلاک 2 حضور به‌هم رسانند.

امکان بهره‌مندی برخط از این همایش نیز از طریق پیوند زیر فراهم است:

 

https://www.aparat.com/1401Rasaneh/live

تعداد بازدید : ۱,۹۰۵
(شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۷:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر