شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۰
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۵۶۴
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
به همت دفتر مطالعات،همکاری اداره‌کل ارشاد یزد و خانه مطبوعات یزد

دوره آموزش روزنامه‌نگاری در یزد برگزار شد

دوره آموزش روزنامه‌نگاری در یزد برگزار شد
(شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۴۰

به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و با همکاری اداره‌کل ارشاد یزد و خانه مطبوعات آن استان کارگاه آموزش روزنامه نگاری در مجتمع امام علی (ع)  یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات، دوره آموزشی مقدماتی روزنامه‌نگاری با حضور اساتید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز پنج شنبه ۲۵ خرداد در سالن جلسات  مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) آغاز و تیر ماه به صورت هفتگی  طی پنج هفته ادامه خواهد داشت.

 این دوره آموزش مقدماتی شامل دروس شیوه نگارش در مطبوعات، تکنیک‌های مصاحبه، خبر نویسی، گزارش نویسی و روابط عمومی می‌باشد و برای اشخاصی که در این دوره شرکت نمایند و در آزمون پایانی آن نمره قبولی را بدست آورند مدرک معتبر پایان دوره توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها صادر می‌شود.

  حسین دشتی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد صبح روز جمعه ۲۵ خرداد با حضور در کلاس گزارش نویسی  «مهدی توکلیان» در جریان چگونگی پیشرفت این دوره قرار گرفت.

بنا به این گزارش؛ روزهای آغازین  دوره آموزش مقدماتی روزنامه نگاری ویژه اهالی رسانه و خبرنگاران استان یزد با حضور ابوالقاسم محی الدینی همراه شد.

در حاشیه حضور محی الدینی در این دوره ، شهردار یزد به برخی از سوالات خبرنگاران پاسخ داد

در ادامه خبرنگاران با مطرح کردن اینکه اگر مسئولان شهری بخواهند رسانه میتواند یکی از بازوهای توانمند مجموعه مدیریت شهری باشد، اظهار کردند: رسانه‌ها چشم تیزبین شهروندان هستند و با انعکاس مسائل و مشکلات شهری، نقش اساسی در تحقق مطالبات آن‌ها دارند.واین ارتباط دوسویه شهرداری با شهروندان می تواند از طریق رسانه صورت گیرد و همچنین درخصوص لزوم برگزاری هرچه بیشتر دیدارهای رسانه ای خواستار تعامل بیشتر شهرداری یزد با اصحاب رسانه شدند.

 اولین گام از این دوره با تدریس استاد مهدی توکلیان از اساتید برجسته حوزه رسانه و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم همراه بود .

تعداد بازدید : ۲,۰۹۷
(شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر