دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۵۳۹
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

حضور دفتر مطالعات در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران

حضور دفتر مطالعات در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران
(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۴:۵۹

 دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با جدیدترین کتاب‌ها و آثار منتشر شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، همزمان با برپایی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این دفتر مجموعه‌ای از جدیدترین آثار منتشر شده خود در حوزه ارتباطات و رسانه را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. این مجموعه شامل فهرستی از آخرین کتاب‌ها و منابع تخصصی منتشر شده و شماره‌های جدیدی از فصلنامه «رسانه» است که به تازگی وارد بازار نشر شده‌اند. عناوین تعدادی از آخرین کتاب‌هایی که از سوی این دفتر منتشر شده‌ عبارتند از:  

کتاب «حقیقت گمشده؛ بازار توجه، اطلاعات غلط و دستکاری اطلاعات»؛ نوشته «وینسنت هنریکز»؛ ترجمه «سپهر دادجوی توکلی؛ «راهنمای دیپلماسی عمومی در مأموریت‌های برون مرزی؛ اصول اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان خارجی»؛ نوشته « نوید کمالی» و « عباس محمدیان؛ و «نتنوگرافی ؛ باز تعریف: روشی برای مطالعه روابط فرهنگ در محیط‌های شبکه‌ای»، نوشته «رابرت کوزینتس»، ترجمه‌ دکتر «محمدرضا رسولی» و دکتر «پویا نعمت‌الهی» 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خریداری کتاب‌های این دفتر و فصلنامه رسانه در ایام برگزاری نمایشگاه ( 20 تا 30 اردیبهشت ماه) به غرفه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره)، ردیف 26، غرفه 18 مراجعه نمایند.

 

 

 

تعداد بازدید : ۳,۵۰۱
(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۴:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر