چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۹۱
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
طی حکمی از سوی معاون مطبوعاتی؛

سردبیر جدید فصلنامه علمی «رسانه» منصوب شد

سردبیر جدید فصلنامه علمی «رسانه» منصوب شد
(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۳۱

 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، در حکمی دکتر محمد مهدی فرقانی را به عنوان سردبیر جدید فصلنامه علمی «رسانه» منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در حکم فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، خطاب به دکتر محمد مهدی فرقانی آمده است:

نظر به دانش، شایستگی، و سوابق درخشان و طولانی علمی- پژوهشی و با استناد به ماده 5 تبصره 7، بند 5-3 آیین‌نامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصوب اردیبهشت‌ ماه 1398 به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان سردبیر فصلنامه علمی «رسانه» منصوب می‌شوید.

امید است با تلاش متعهدانه و برنامه‌ریزی‌های جناب‌عالی شاهد رویکردی نوین و تحول‌گرا در انعکاس پژوهش‌ها، تجریه‌ها، دستاوردهای ارتباطات کشور و رهیافت‌های سودمند علمی در حوزه وسایل ارتباط جمعی باشیم.

بر اساس این گزارش، دکتر محمد مهدی فرقانی در سال 1331 در یزد به دنیا آمده و فارغ التحصیل دوره کارشناسی روزنامه نگاری، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است. وی عضو هیات علمی گروه علوم ارتباطات و رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی بوده و سال‌ها به عنوان رییس مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها و رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی فعالیت داشته و برای رشد دانش ارتباطات قدم‌های ارزنده‌ای برداشته است.

از تألیفات ارزشمند وی می‌توان به کتاب «درآمدی بر ارتباطات سنتی در ایران و راه دراز گذار» و «گزارش نویسی برای مطبوعات» اشاره کرد. هم‌چنین، بنیانگذاری و سردبیری ماهنامه علمی- آموزشی تدبیر و نخستین رئیس دانشکده علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی نیز در کارنامه این استاد قرار دارد.

 

 

 

 

 

تعداد بازدید : ۳,۱۹۶
(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر