چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۳
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۹۰
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار شد

کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار شد
(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ۱۰:۵۳

با حضوردکترعلی رضا کتابدار کارگاه آموزشی گزارش نویسی و مصاحبه در جنوب کرمان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، خانه مطبوعات جنوب کرمان و موسسه فرهنگی و هنری آینه هنر کارگاه آموزشی گزارش نویسی در جیرفت و کارگاه آموزشی مصاحبه  در کهنوج به مدت دو روز پیاپی با حضور دکتر علیرضا کتابداراستاد خبر و رسانه برگزار شد.

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یکی از رویکردهای این اداره کل در حوزه رسانه را توجه به توانمندسازی خبرنگاران و ارتقای جایگاه آنها به خبرنگاران حرفه ای دانست و عنوان کرد: به همین منظور در نظر داریم کارگاه های آموزشی پیاپی در همه حوزه ها در جنوب کرمان برگزار نماییم.

وی اظهارداشت: این کارگاه 2 روزه  با حضور بیش از 100 خبرنگار برگزار شد که مورد استقبال گسترده خبرنگاران هفت شهرستان جنوب کرمانی قرار گرفت.

گفتنی است، در این کارگاه ضمن مروری بر سبک های خبری، عناصر مهم خبری، بلوک های خبر نویسی، پیشینه های حائز اهمیت، نحوه مصاحبه و گزاش نویسی پرداخته و تعریف گزارش چند رسانه‌ای و شیوه صحیح ترکیب نمودن آن بیان شد.

در این دوره فراگیران آموختند که برای انجام هرکاری ابتدا باید قواعد درست کار را شناخت.

گزارش از: سعیده زاد قناد

تعداد بازدید : ۲,۷۷۶
(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ۱۰:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر