دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۴۹
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

تجربه‌کاوی روزنامه‌نگاران و جام جهانی فوتبال(2022 قطر)

تجربه‌کاوی روزنامه‌نگاران و جام جهانی فوتبال(2022 قطر)
(دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱) ۱۲:۴۳

«نشست تجربه‌کاوی روزنامه‌نگاران و جام جهانی فوتبال (2022 قطر)» با حضور محمد جواد قبادی، دبیر ورزشی خبرگزاری مشرق، مهدی مرتضویان، خبرنگار ورزشی خبرگزاری مهر و مجید کوهستانی، دبیر گروه ورزش و جوانان سایت تابناک روز سه‌شنبه 15 آذر ماه 1401 از ساعت 10الی12 به صورت وبینار برگزار می‌شود. تجربه روزنامه‌نگاران از پوشش خبری جام جهانی فوتبال(2022 قطر) مورد بررسی و کنکاش قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که مسابقات فوتبال جام جهانی همواره کانون توجه سیاسـت مداران، متخصصان و پژوهشگران از یک سو و عکاسان، خبرنگـاران، دست‌انـدرکاران مطبوعات ورزشی، رسانه‌های گروهی و رسانه‌های اجتماعی از سوی دیگر بوده و هست، ثبت تجربه از سوی روزنامه‌گاران هم از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف از برگزاری این نشست بیان تجربه روزنامه‌نگاران از پوشش خبری و انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به فوتبال جام‌جهانی (2022 قطر) است.

شایان ذکر است که این نشست چهارمین جلسه از مجموعه نشست‌هایی است که تحت عنوان «تجربه‌ کاوی و رسانه» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جلسه می‌توانند به آدرس لینک دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها  مراجعه کنند.

skyroom.online/ch/rasaneh.org/neshast 

تعداد بازدید : ۲,۰۴۶
(دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱) ۱۲:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر