سه شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۱۷
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

نشست نقد و بررسی کتاب احساسات، رسانه و سیاست

نشست نقد و بررسی کتاب  احساسات، رسانه و سیاست
(سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۴۲

 کتاب  احساسات، رسانه و سیاست، تألیف کارن وال ـ یورگنسن و ترجمة محسن گودرزی از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نقد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، جلسه نقد و بررسی کتاب احساسات، رسانه و سیاست، چهارشنبه 20 مهرماه ساعت 14-16 با حضور مترجم اثر محسن گودرزی، حسین بصیریان جهرمی در مقام منتقد و سعیده زادقناد به‌عنوان دبیر نشست برگزار می‌شود.

این کتاب به تحقیق دربارة نقش احساسات در سیاست رسانه‌ای‌شده و موشکافی رابطة پیچیده احساسات، سیاست و رسانه می‌پردازد. معماری واکنش‌های عاطفی فیس‌بوک؛ خشم دونالد ترامپ؛ استفاده از روایتگری شخصی‌شده در هشتگ‌های فمینیستی توئیتر؛ نقش احساسات در روزنامه‌نگاری برندة جایزه؛ و هواداری سیاسی از جمله موضوعات متنوعی‌اند که در این اثر بررسی شده است.

شایان ذکر است که این نشست نخستین جلسه از مجموعه‌ نشست‌هایی‌ست که تحت عنوان «کتاب رسا» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جلسه می‌توانند به ساختمان معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان قائم مقام فراهانی،‌ بالاتر از خیابان شهید مطهری،‌ کوچه هشتم، ‌پلاک 15 مراجعه کنند.

 

تعداد بازدید : ۲,۹۶۸
(سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر