چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۶
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۰۶۶
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سواد رسانه‌ای طراحی می‌شود

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سواد رسانه‌ای طراحی می‌شود
(چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰) ۰۷:۵۶

مسئولان انجمن سواد رسانه‌ای ایران و دانشگاه سوره برای طراحی دوره مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سواد رسانه‌ و همچنین آموزش دوره تخصصی آموزش مربی سواد رسانه‌ای تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی انجمن سواد رسانه ای ایران، «امیدعلی مسعودی» رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه سوره و «سید مرتضی موسویان» مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران این تفاهمنامه را امضا کردند.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری فی‌مابین فرهنگی، اجتماعی، هنری، آموزشی، پژوهشی و اجرایی طرفین و برطرف کردن نیازهای متقابل در حوزه آموزش‌های سواد رسانه‌ای است.

همچنین بر اساس توافق صورت پذیرفته میان انجمن سواد رسانه ای ایران و دانشگاه سوره مربیان سواد رسانه‌ای گواهینامه رسمی دریافت می‌کنند و تمام مدرسان سواد رسانه ای کشور رتبه بندی خواهند شد.

مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران در آیین امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: ازاین پس برای مربیان و اساتید آموزش سواد رسانه‌ای گواهینامه رسمی صادر و برگزاری دوره آموزشی مشترک با دانشگاه سوره در همین راستا است.

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سواد رسانه‌ای طراحی می‌شود

سید مرتضی موسویان افزود: همچنین بر اساس توافق صورت گرفته، اعضای انجمن سواد رسانه‌ای ایران و استادان و دانشجویان دانشگاه سوره از تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت در دوره تربیت مربی سواد رسانه ای برخوردار خواهند بود.

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سواد رسانه‌ای طراحی می‌شود

براساس این تفاهمنامه همکاری های دو جانبه انجمن سواد رسانه ای ایران و دانشگاه سوره در زمینه آموزش مربی سواد رسانه ای به مدت سه سال ادامه می یابد و تصمیم گیری برای تمدید آن در موعد مقرر با حضور مسئولان فوق انجام خواهد شد.

در مراسم امضای تفاهمنامه اعضای هیئت مدیره و برخی اعضای هیئت امنای انجمن سواد رسانه ای ایران از جمله سجاد خسروانیان، خادم الحسینی، سید تقی کمالی، محمد صادق افراسیابی حضور داشتند.

گرد آورنده: الهه اردلانی

به نقل از: ایرنا 

تعداد بازدید : ۳,۴۳۲
(چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰) ۰۷:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر