چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۲
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۰۶۵
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

معرفی هیات داوران مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر

معرفی هیات داوران مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر
(چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰) ۰۷:۵۲

هیأت داوران بیستمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و به نقل از  خبرگزاری ایسنا، با پایان یافتن مهلت تمدید شده فراخوان بیستمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و انجام امور دبیرخانه‌ای آثار رسیده با روش اعمال کدگذاری متقاضیان شرکت در مسابقه، آثار رسیده و رسانه‌های شرکت کننده، اسامی هیأت داوران این دوره اعلام شد.

بر همین اساس، استاد فریدون صدیقی (روزنامه نگار و منتقد)، دکتر یونس شکرخواه (روزنامه‌نگار و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) و دکتر حمید امجد (نویسنده، پژوهشگر، کارگردان تئاتر) با همراهی استاد سیف‌الله صمدیان (عکاس، مستندساز و دبیر جشن سالیانه تصویر سال) به عنوان مشاور عالی هیأت داوران در بخش عکس، کار داوری آثار این دوره را از ۱۲ تیر آغاز کردند.

پس از پایان فرایند داوری، انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران با معرفی نامزدهای بخش‌های هفت‌گانه (گزارش، گفت‌وگو، نقد، مقاله، ترجمه، یادداشت و عکس) در مورد نحوه برگزاری آئین پایانی این رویداد اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

گرد آورنده: الهه اردلانی
تعداد بازدید : ۲,۴۷۳
(چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰) ۰۷:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر