شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۹
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۹۹۴
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

معرفی و گزارش عملکرد دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه ها در سال 1399

معرفی و گزارش عملکرد دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه ها در سال 1399
(شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۲۹

در سال 1368 در راستای سیاست گذاری و برنامه ریزی های کلان دولت در حوزة مطبوعات، این دفتر ابتدا با نام مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها زیر نظر معاونت امور مطبوعاتی وتبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شد. پس از آن در سال 1375 ، همگام با سیاست های کلی دولت برای تمرکز و هماهنگی بی شتر بین نهادهای آموزشی و پژوهشی، مرکزگسترش آموزش رسانه ها با این مرکز ادغام شد و تحت عنوان مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها به فعالیت خود ادامه داد. این مرکز در سال 1383 به دنبال سیاست های جدید دولت و با توجه به تغییر و تحولات حوزه تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها و در سال 1385 به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها تغییر نام داد. این دفتر به منظور تشویق، تحقیق و گسترش آموزش در زمینه ارتباطات اجتماعی با تأکید خاص بر مطبوعات و روزنامه‌نگاری شکل گرفته‌است.

گزارش را می توانید در فایل power point زیر مشاهده کنید

تعداد بازدید : ۱,۲۹۷
(شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
این شعار سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که از 12 لغایت 26 فروردین‌ماه 1402 (مصادف با 10 تا 24 رمضان المبارک) در بخش های مختلف در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقمندان است.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

آرم معاونت