دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۶
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۹۸۰
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات» تمدید شد
(دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰) ۰۷:۴۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روزچهارشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: بیش از ۱۷۰ نفر تا روز ۲۶ اسفند در تارنمای چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ثبت نام و حدود ۹۰ نفر آثار خود را ارسال کردند و با توجه به اینکه تعدادی از افراد ثبت نام شده، هنوز اقدام به بارگذاری آثار خود نکرده‌اند دبیرخانه تصمیم به تمدید مهلت زمان ارسال اثر گرفت.

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری مجموعه جشنواره‌‏های قرآنی آیات، چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات را به میزبانی اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه‏ های قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا درفضای چند رسانه ‏ای، فعالان فضای مجازی و شبکه ‏های اجتماعی، فعالان، موسسات ونهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه ‏مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می ‏کند.

فراخوان ویژه این جشنواره از روز ۱۴ بهمن ‏۹۹ منتشر شد.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می‏ شود.

بخش اصلی شامل رشته ‏های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس است و نیز در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه‌‍ای در موضوع قرآن کریم، رشته ‏های انیمیشن، موشن‏ گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان وکلیپ را دربر می‌‏گیرد.

گردآوری خبر:اردلانی

 برگرفته از : ایرنا

تعداد بازدید : ۳,۰۷۴
(دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰) ۰۷:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر