سه شنبه / ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۵
سرویس : آخرین اخبار
کد خبر : ۱۴۶۶۶
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس آخرین اخبار

جزییات نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» در آذربایجان غربی اعلام شد

جزییات نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» در آذربایجان غربی اعلام شد
(سه شنبه ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۲۵

 

 

برگرفته از :شارا

علاقه مندان می توانند بدون محدودیت در تعداد، آثار خود در محورهای مختلف یادداشت، خبر، گزارش، اینفوگرافی، و موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، عکس و کاریکتاتور شرکت کنند.

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست روابط‌عمومی و دبیر جشنواره رسانه و عدالت از برگزاری نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» به همت دادگستری آذربایجان‌غربی و با مشارکت کانون وکلا، کانون کارشناسان، مرکر وکلا، مرکز کارشناسان رسمی و خانه مطبوعات استان خبر داد.

  اکبر تایوغ بیان کرد: این جشنواره در 7 موضوع، عدالت، صلح و سازش، احقاق حق شامل؛ (موضوعاتی مانند رفع تصرف از اراضی ملی، بازگشت حقوق بیت‌المال به محل خود، مبارزه با فساد)، رونق و جهش تولید، حبس‌زدایی (مانند استفاده از مجازات جایگزین حبس، کاهش زندان، مرخصی زندانیان با استفاده از پایبند الکترونیکی)، کرونا و عدالت و بخش آزاد موضوعات مورد اشاره در جشنواره هستند.

  دبیر جشنواره رسانه و عدالت هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش ارتباط دستگاه قضایی استان با رسانه‌ها و ارزش‌گذاری و نمایاندن خدمات و تلاش‌های مخلصانه و دلسوزانه اصحاب رسانه در استان دانست و گفت: این گام مهم باب فتحی برای همکاری شایسته و بایسته دستگاه قضایی استان با رسانه‌هاست.

  او ادامه داد: علاقه مندان می توانند بدون محدودیت در تعداد، آثار خود در محورهای مختلف یادداشت، خبر، گزارش، اینفوگرافی، و موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، عکس و کاریکتاتور شرکت کنند.

 دبیر جشنواره رسانه و عدالت گفت: آثاری در این جشنواره مورد پذیرش است که از (یکم تیر) ۹۸ تا (20 شهریور) ۹۹ تولید و منتشر شده باشند و آثار ارسالی حتما باید دارای مشخصات خود نویسنده و رسانه مورد نظر را داشته باشد.

  تایوغ با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار گفت: 2 شهریور ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به روابط عمومی دادگستری‌کل آذربایجان‌غربی به آدرس میدان انقلاب، ساختمان دادگستری تحویل دهند و یا به نشانی الکترونیکی Rvabtomwmy20@Gmail.com و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۴۳۴۳۵۶۴۵ ارسال کنند.

گردآوری خبر:اردلانی

 

 او به هاناخبر گفت: به سه نفر از برگزیدگان در هر بخش لوح تقدیر، و جوایز نقدی به ترتیب نفرات اول تا سوم، یک میلیون، ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد و رسانه‌های برتر نیز ۵۰۰ هزار تومان جایزه تقدیم می شود.

تعداد بازدید : ۱,۸۱۱
(سه شنبه ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر