یکشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۵
سرویس : مجامع علمی
کد خبر : ۱۴۶۲۲
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس مجامع علمی
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

نشست تخصصی کرونا و پسا کرونا(با نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی)

هم‌اندیشی تخصصی" کرونا و پساکرونا(با نگاهی به مسائل اجتماعی وفرهنگی) " روز دوشنبه 16 تیر ماه از ساعت 10 الی 12 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود

نشست تخصصی کرونا و پسا کرونا(با نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی)
(یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹) ۱۰:۰۵

 

هم‌اندیشی تخصصی" کرونا و پساکرونا(با نگاهی به مسائل اجتماعی وفرهنگی) "  روز دوشنبه 16 تیر ماه از ساعت    10 الی 12 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

  جهان امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا با بحرانی بی‌سابقه مواجه شده که تمامی بخش‌های جامعه را به مخاطره انداخته است و ظاهراً تا سال‌ها ادامه دارد. گروهی از جامعه‌شناسان بر این باورند که پس از بحران کرونا، شاهد نوعی دگردیسی در روابط و تعامل‌های اجتماعی خواهیم بود و یک نظام جدید جهانی شکل خواهد گرفت. شیوع این بیماری، واژه‌ای به نام پساکرونا را وارد ادبیات تخصصی حوزه‌های مختلف کرده است. با این حال مختصات عالم پساکرونا و چالش‌ها و تغییراتی که بشر به‌صورت کلان و جامعه ایرانی به‌صورت ویژه با آن مواجه خواهد بود هنوز آن‌گونه که باید و شاید برای افکار عمومی روشن نشده است. در این میان از آنجا که رسانه‌ها به‌واسطه تأثیرگذاری بر رفتارهای اجتماعی و امکان زمینه‌سازی برای تسهیل‌گری اثربخشی سیاست‌ها نقشی تعیین‌کننده دارند، به‌نظر می‌رسد برای رسیدن به تصویری روشن‌تر از تحولات آتی، بررسی نقش رسانه‌های جمعی از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این نشست که با حضور متخصصان و صاحب نظران برگزار می‌شود، این محورها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد:  

- آشنایی با اقدامات و راهبردها در دوره پساکرونا

- پساکرونا به مثابه فرصت برای ایفای نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی و اطلاع رسانی

-  ارزیابی اعتماد سازی در مردم در دوره پسا کرونا

- بررسی تاب‌آوری در سطوح فردی، خانوادگی و اجتماعی

سخنرانان:

-

دکتر محمد اسلامی  رئیس گروه مدیریت برنامه سلامت وزارت بهداشت

  محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان و سخنگوی  جمعیت هلال احمر   

- سرکار خانم دکتر گیتا علی آبادی، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید. روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نشانی: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، خیابان شهید بهشتی، ضلع غربی مصلای تهران، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره ١١

تعداد بازدید : ۴,۰۹۲
(یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹) ۱۰:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر