شنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۰
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۴۶۱۸
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
یکشنبه اول تیرماه برگزار می‌شود

وبینار تخصصی "مصرف گرایی رسانه‌ای در بحران" با محوریت کووید-۱۹

وبینار تخصصی "مصرف گرایی رسانه‌ای در بحران" با محوریت کووید-۱۹
(شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۲۰

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹، یکشنبه اول تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و به نقل از  خبرگزاری ایسنا، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.

همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار برخی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن مسیر مدیریت بحران را در پی خواهد داشت.

به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹، به بیان نظرات و تجارب علمی در این حوزه می پردازند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،‌ لینک های دسترسی به وبینار به زودی بر روی وبسایت، آپارات و اینستاگرام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار می گیرد.

تعداد بازدید : ۴,۲۷۵
(شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر