سه شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۰
سرویس : سامانه انتشار اطلاعات
کد خبر : ۱۴۳۱۴
گزارشگر : ۲۴۵۵۷
سرویس سامانه انتشار اطلاعات

گزارش عمکلرد مالی موسسه سینما شهر در 9 ماه سال 98 اعلام شد

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات عملکرد مالی موسسه سینما شهر از موسسات تابعه سازمان سینمایی در 9 ماه سال 98 منتشر شد.

گزارش عمکلرد مالی موسسه سینما شهر در 9 ماه سال 98 اعلام شد
(سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، اطلاعات گزارش عملکرد مالی موسسه سینما شهر بر اساس حمایت از ارتقاء فنی تولیدات سینمایی در حوزهCGI و صدا و ...، حمایت از ساخت سینماهای جدید، حمایت از بازسازی سینماهای قدیمی، کمک به ایجاد سالن استاندارد برای بررسی کیفیت فنی آثار سینمایی،حمایت از ارتقاء وضعیت نمایش سینماهای فعال،حمایت از آماده سازی و اکران فیلم های سینمایی،کمک به نصب و استقرار سیستم مکانیزه فروش بلیط در سینماها،کمک به تبدیل سالن مجتمع های فرهنگی استان ها به سالن سینما،حمایت از نگهداری و تامین قطعات یدکی ،لامپ پروژکتور و ... سینماها، حمایت از احداث پردیس های سینمایی امید در شهرهای فاقد سالن سینما، حمایت از استاندارد سازی و روزآمدسازی تجهیزات مراکز لابراتواری و استودیوهای سینمایی (تسهیلات) ،کمک به صیانت از آثار سینمایی ،سمعی و بصری و جلوگیری از عرضه غیر مجاز محصولات سمعی و بصری و هزینه های پشتیبانی تنظیم شده است.

گزارش عملکرد مالی موسسه سینما شهر در نه ماه سال98
  

تعداد بازدید : ۲,۲۱۳
(سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر