۱۴ فروردین ۱۴۰۳
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

از مادرانی که فرزند حافظ قرآن دارند، تقدیر کنید

از مادرانی که فرزند حافظ قرآن دارند، تقدیر کنید
​حجت‌الاسلام خاموشی گفت: نمایشگاه قرآن باید یک بخش داشته باشد تا از مادرانی که فرزند حافظ قرآن دارند تقدیر کند.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن و در حین بازدید از غرفه‌ها درباره نمایشگاه قرآن گفت: بنظرم نمایشگاه قرآن باید یک بخش داشته باشد تا از  مادرانی تقدیر کند که حافظان کودک و نوجوان را حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام خاموشی ادامه داد: ما هر کودک، نوجوان و جوانی را ببینیم که به طور قوی در زمینه حفظ قرآن اظهار فضل می‌کند، حتماً مادرش در او موثر است. سال گذشته دو دختر خانم که یکی ۴ ساله و دیگری ۷ ساله بود آمدند. همانجا سوال شد که شما چگونه قرآن را حفظ کردید؟ کودک ۴ ساله گفت مادرم با من قرآن کار نمی‌کرد، او در حین کار کردن با خواهرم بود که حفظ قرآن را یاد گرفتم.

به گفته رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، استمرار کار کودکان وابسته به اولیایشان هست. شما سعی کنید اولیای کودکان و نوجوانان را تشویق کنید تا به این راه ادامه دهند.

تعداد بازدید : ۱۸۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر