۱۴ فروردین ۱۴۰۳
مدیر موکب دهه هشتادی‌ها:

چند تا از نوجوانان خودشان موکب زدند

چند تا از نوجوانان خودشان موکب زدند
مدیر موکب دهه هشتادی‌ها در نمایشگاه قرآن گفت: 3ـ2 تا از جوان‌ها و نوجوان‌ها، خودشان بر پایه آموزش‌هایی که اینجا دیدند، موکب زدند.

 شاید بتوان یکی از جالب‌ترین بخش‌های سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن را «موکب احمد بن الحسن(ع)» در بخش «دهه هشتادی‌ها» دانست. موکبی که نوجوانان در آن آموزش موکب‌داری می‌بینند. حسین نجفی که مسئول این موکب بوده اما خود را خادم موکب نوجوانان حضرت قاسم بن الحسن(ع) معرفی می‌کند، می‌گوید: 2 سال است که موکب را در بخش دهه‌هشتادی‌های نمایشگاه قرآن برپا کردیم و نتیجه‌های خیلی مثبتی هم گرفتیم.

او توضیح می‌دهد: 3ـ2 تا از جوان‌ها و نوجوان‌ها، خودشان بر پایه آموزش‌هایی که اینجا دیدند، موکب زدند. دوست داریم در شب‌های قدر آش، سوپ، سیب زمینی سرخ کرده و یا هر طعامی که بتواند افطاری کوچکی برای مردم باشد، از خیمه امام حسین (ع) عرضه کنیم اما مشکل ما این است که نمی‌توانیم اجاق گاز بیاوریم. نجفی در پایان اظهار کرد: امسال بسیار پیگیری کردیم اما نشد؛ ان شاءالله سال دیگر با تدبیر و هماهنگی مسئولین نمایشگاه بتوانیم اجاق بیاوریم. غیر از این مورد مابقی موارد خوب بود و مسئولین بسیار با ما همکاری کردند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۲۰۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر