۱۳ فروردین ۱۴۰۳

کاراکتری که از درون قصه‌های ماهنامه شبنم به سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آمده‌اند

کاراکتری که از درون قصه‌های ماهنامه شبنم به سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آمده‌اند
در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، «پوپوف» از درون قصه بیرون آمده است تا با مخاطبان کودک در دنیای واقعی ارتباط برقرار کند.

به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماهنامه‌ی قرآنی، ادبی و هنری شبنم، مجموعه قصه‌های فانتزی جذابی را برای کودکان از نویسنده‌های محبوب تهیه می‌کند که یکی از این قصه‌ها، مجموعه‌ی «پوپوف» است که توسط نویسنده سرشناس، کلر ژوبرت نگاشته و تصویرگری می‌شود.

«پوپوف» یک موجود گردالی رنگی رنگی است که روی سرش سه شاخ پیچ‌پیچی دارد. «پوپوف» از آن دوردورها آمده است. از یک جزیره! «پوپوف» به جنگل آمده است تا در کنار سلما و حیوانات جنگل کارهای خوب یاد بگیرد تا بال دربیاورد. مجموعه قصه‌های «پوپوف» با الهام از مفاهیم اصیل روایات ائمه اطهار(ع) با نگاهی نوآورانه نگاشته می‌شود و کودک با دنبال‌کردن این مجموعه قصه، مفاهیم اخلاقی برگرفته از روایات را به‌گونه‌ی غیرمستقیم می‌آموزد.

در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، «پوپوف» از درون قصه بیرون آمده است تا با مخاطبان کودک در دنیای واقعی ارتباط برقرار کند. این شخصیت، با جذابیت بصری خود مورد استقبال حداکثری کودکان قرار گرفته است؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از خانواده‌ها و کودکان طالب خرید عروسک «پوپوف» بوده و پیشنهاد تجاری‌سازی و تولید انبوه این شخصیت جذاب به‌صورت عروسک، اسباب‌بازی و کالاهای فرهنگی کودکانه شده‌اند
تعداد بازدید : ۲۰۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر