۱۳ فروردین ۱۴۰۳
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران:

نمایشگاه قرآن می‌تواند جای آزمودن و بازخوردگیری از مخاطب باشد

نمایشگاه قرآن می‌تواند جای آزمودن و بازخوردگیری از مخاطب باشد
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: برنامه‌های مختلفی که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم طراحی می‌شود هر سال رو به ارتقا و رشد بوده است.
به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد. 

رمضانی دراین بازدید با بیان اینکه نمایشگاه قرآن برای عموم مردم قابل استفاده است، گفت: برنامه‌های مختلفی که اینجا طراحی می‌شود هر سال رو به ارتقا و رشد بوده است. 

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات افزود: آنچه در نمایشگاه قرآن ارائه می‌شود، برای فضای عمومی کشور قابل الگوبرداری است. همچنین مباحث جدیدی وجود دارد که که قابلیت پیوند با قرآن در آن‌ها وجود دارد. همین نمایشگاه می‌تواند جای آزمودن و بازخوردگیری از مخاطب باشد. 

وی افزود: همین طور نمایشگاه قرآن می‌تواند به مباحث نظری که باعث توسعه فرهنگ قرآنی در کشور می‌شود کمک کند. 

 سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

تعداد بازدید : ۱۹۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر