۱۰ فروردین ۱۴۰۳
اثنی شعری:

هرکس به میزان درکش از نماز، از علوم دیگر بهره مند می شود

هرکس به میزان درکش از نماز، از علوم دیگر بهره مند می شود
سلسله نشست‌های تخصصی نهج البلاغه امشب جمعه دهم فروردین ماه در بخش نهج البلاغه با حضور فاطمه اثنی شعری با تکیه بر مباحث اعتقادی نهج البلاغه برگزار شد.
به گزارش ستاد خبری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،سلسله نشست‌های تخصصی نهج البلاغه امشب جمعه دهم فروردین ماه در بخش نهج البلاغه با حضور فاطمه اثنی شعری با تکیه بر مباحث اعتقادی نهج البلاغه برگزار شد. در این نشست اثنی شعری گفت :این نشست در رابطه با نهج البلاغه برپا شده که براساس درسنامه هایی که در حوزه تدوین کردیم قابل ارایه و قابل استفاده است. وی با اشاره به درسنامه تدوین شده گفت : اساتید حوزه و دانشگاه از این جزوه در محیط آموزشی برای مسابقه و طرح درس میتوانند استفاده کنند. وی با اشاره به مباحث اعتقادی نهج البلاغه به مباحث کتاب چشمه سار نماز اشاره کرد و افزود:مباحث کلی این کتاب در قالب نماز ارایه میشود.و در قالب نمازاز تفسیر، اخلاق و نهج البلاغه صحبت شده است. نماز کلید همه فضایل و خوبی های عالم است. این استاد حوزه ادامه داد: این کتاب تحت عنوان چشمه ساری که نماز در روح انسان ایجاد میکند نامگذاری شده است. همه حقایق دین از نماز استخراج میشود و هرکسی هرچقدر از نمازه بهره اش بیشتر باشد از همه علوم بهره میبرد و مقربین کسانی هستند که در نمازشان بالاترین درجات را پیدا میکنند. اثنی شعری در پایان این نشست گفت:هرکس به مقیاس درکش از نماز و علومی که به واسطه نماز به او میرسد بهره مند می شود.
تعداد بازدید : ۲۹۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر