۷ فروردین ۱۴۰۳

بازدید وزیر فرهنگ از غرفه‌های بشری و‌ ازدواج آسان نمایشگاه قرآن‌ کریم

بازدید وزیر فرهنگ از غرفه‌های بشری و‌ ازدواج آسان نمایشگاه قرآن‌ کریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حضور در مراسم رونمایی مجموعه کتب «سردلبران» از غرفه بشری و ازدواج آسان بازدید کرد.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، طرح قرآنی بشری از روش‌های برتر در عرصه آموزش قرآن کریم است. همچنین پس از آن نیز وزیر فرهنگ در مراسم عقد زوج های جوان که در یکی از غرفه های نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، حضور یافت. از محورهای این دوره از نمایشگاه می توان به بخش‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه هوش مصنوعی و مباحث دانش بنیان اشاره کرد.

در بخش بین‌الملل حدود ۲۵ کشور دعوت شده‌اند و کارهای هنری و مکتوب خود را عرضه می‌کنند. نشست‌های قرآنی با حضور پنج وزیر از کشورهای اسلامی، بخش مقاومت غزه و فلسطین، مباحث شناختی طوفان الاقصی و صهیونیست شناسی جزء دیگر برنامه های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است. گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از یک فرودین تا ۱۴ فرودین ماه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد با حضور ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد حاکمیتی و دولتی برگزار می‌شود بخش بین‌الملل نیز از یکم تا هشتم فعالیت دارد.

تعداد بازدید : ۱۹۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر