۶ فروردین ۱۴۰۳
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی:

صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک و مناسبت‌های دینی و مذهبی قرار داشته است

صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک و مناسبت‌های دینی و مذهبی قرار داشته است
مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف آن از جمله غرفه‌های صنایع‌دستی بازدید کرد.

 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف آن از جمله غرفه‌های صنایع‌دستی بازدید کرد.

وی در این بازدید علاوه بر حضور در غرفه‌های مرتبط با قرآن کریم با هنرمندان صنایع‌دستی حاضر در این نمایشگاه نیز از نزدیک دیدار و با آنان گفت و گو کرد. معاون صنایع‌دستی کشور در حاشیه این بازدید گفت: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ۵۰ غرفه از رشته‌های مختلف صنایع‌دستی برپا شده است.

وی افزود: این غرفه‌ها متعلق به هنرمندانی است که آثار مرتبط با مفاهیم دینی و قرآنی تولید می‌کنند.

جلالی ادامه داد: صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک و مناسبت‌های مذهبی، دینی و قرآنی قرار داشته و در این نمایشگاه نیز، حضور هنرمندان صنایع‌دستی در کنار فعالان قرآنی را به فال نیک می‌گیریم.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۰۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر