۶ فروردین ۱۴۰۳

امشب اولین مراسم پرده‌خوانی قرآن در نمایشگاه قران برگزار می‌شود

امشب اولین مراسم پرده‌خوانی قرآن در نمایشگاه قران برگزار می‌شود
مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن گفت: اینکه برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پرده‌خوانی قرآنی خواهیم داشت که همزمان با تلاوت قاری، نقّال به شکلی قرائت را تفسیر خواهد کرد.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،  سعید رضایی مدیر بخش دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد که از امشب مراسم پرده‌خوانی قرآن در غرفه «پژوهش و آموزش عالی قرآن کریم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برگزار می‌شود.

او توضیح داد: از جمله کارهای نویی که ما انجام می‌دهیم، پرده‌خوانی قرآن است که دکتر علی رجبی با سبک جدیدی قرآن و عترت را معرفی می‌کند. رضایی در این باره گفت: در این مراسم مثل شاهنامه‌خوانی و نقالی، دانشجو‌ها قصه‌های قرآن را نقالی می‌کنند.

مدیر بخش دانشگاهی با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پرده‌خوانی قرآنی خواهیم داشت، گفت: همزمان با تلاوت قاری، نقّال به شکلی قرائت را تفسیر خواهد کرد.

او شرح داد: ساعت فعالیت این برنامه جذاب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در محل مصلی امام خمینی تهران خواهد بود. رضایی در پایان از تمام مردم عزیز قرآن دوست دعوت کرد به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بیایند و شاهد اجرای این برنامه باشند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۲۰۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر