۵ فروردین ۱۴۰۳

سفر مجازی به دنیای باب اسفنجی در نمایشگاه قرآن

سفر مجازی به دنیای باب اسفنجی در نمایشگاه قرآن
کودکان می‌توانند در بخش «باغ آیات» نمایشگاه قرآن امسال، عینک‌های واقعیت مجازی را بر چشم گذاشته و سوار ترن هوایی شده یا در ماجراجویی‌های باب اسفنجی شریک شوند.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه قرآن کریم، بخش «باغ آیات» سی و یکمین نمایشگاه قرآن امسال میزبان بخش‌های جدید و نویی برای کودکان است که یکی از آن‌ها را می‌توان تجربه مجازی ترن هوایی دانست. امیرفرهنگ امیدوند مدیر بخش متاورس کودکان خود را مدیر و مؤسس شرکت شباهنگ معرفی کرده و توضیح می‌دهد: کنار گنبد آسمان‌نما، عینک‌های متاورس و واقعیت مجازی را آوردیم که برای بچه‌ها جنبه سرگرمی دارند. بچه‌های بزرگ‌تر وقتی عینک‌های واقعیت مجازی را روی چشمشان می‌گذارند، سوار یک ترن هوایی در یک شهر بازی می‌شوند. وقتی به اطرافشان نگاه می‌کنند شخصیت‌های مختلفی را می‌بینند که کنارشان نشسته و حتی میانه مسیر یک طوطی روی دسته ترن هوایی می‌نشیند. بچه‌های کوچک‌تر هم وقتی عینک متاورس را روی چشم خود می‌گذارند، وارد رستوران آقای خرچنگ در انیمیشن «باب اسفنجی» شده و ماجراجویی هیجان‌انگیزی را با پلانتگتون و راز همبرگر مخصوص رستوران خرچنگ آغاز می‌کنند.

امیدوند شرح می‌دهد: کودکان حدود ۵ دقیقه از این برنامه لذت می‌برند. آن‌ها عینک را که می‌گذارند، فکر می‌کنند توی شهربازی هستند و هر سمتی را که نگاه می‌کنند محیط انیمیشنی شهربازی را مشاهده می‌کنند.

مدیر بخش متاورس کودکان اضافه می‌کند: برنامه‌نویسی که انجام شده انقدر قوی است که ذهن بچه‌ها گول می‌خورد و حتی گاهی تعال خود را از دست می‌دهند. آن‌ها چیزهای مجازی می‌بینند ولی فکر می‌کنند واقعی است. لازم به ذکر است والدین در این بخش می‌توانند با خیال راحت نظاره‌گر فرزندشان باشند. سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۵,۰۷۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر