۵ فروردین ۱۴۰۳

«باباجون» و «ننجون»؛ دو شخصیت دوست داشتنی نمایش ستاره‌های زمین

«باباجون» و «ننجون»؛ دو شخصیت دوست داشتنی نمایش ستاره‌های زمین
مدیر بخش «ستاره‌های زمین» نمایشگاه قرآن می‌گوید: یکی از انواع جلسات خانگی قرآن، جلسات خانگی قرآن کودکانه است. به همین دلیل با 2 تا از عروسک‌های قشنگ به نام «باباجون»، «ننجون» و یک عمو روحانی جلسه خانگی قرآن برای کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،  اگر یا پارسال موقع افطار سری به نمایشگاه قرآن زده باشید، حتماً متوجه غرفه‌ای به دیوارهای گلی و تم سنتی شده‌اید که خانواده‌ها روی تخت‌های آن می‌نشینند و دور هم روزه خود را باز می‌کنند. نام این بخش «ستاره‌های زمین» است که در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن هم حضور فعال دارد.

مجتبی شغلی مدیر بخش «ستاره‌های زمین» می‌گوید: هدف بخش ستاره‌های زمین که خانواده محور است، ترویج، تقویت، ایجاد و گسترش جلسات خانگی قرآن بین خانواده‌های ایرانی و در منازلشان است. سعی ما این است که ضرورت و فواید جلسات خانگی قرآن را به خانواده‌ها بچشانیم، معرفی کنیم و از آثار این جلسات برای آن‌ها بگوییم.

او می‌افزاید: مثلاً یکی از انواع جلسات خانگی قرآن، جلسات خانگی قرآن کودکانه است. به همین دلیل با 2 تا از عروسک‌های قشنگ به نام «باباجون»، «ننجون» و یک عمو روحانی جلسه خانگی قرآن برای کودکان برگزار می‌شود.

شغلی توضیح می‌دهد: از ساعت ۷ و نیم تا ۱۱ نیم هر شب، هر یک ساعت یک بار این نمایش برای کودکان اجرا می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۲۵۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر