۵ فروردین ۱۴۰۳

حضور خانوادگی در نمایشگاه قرآن

حضور خانوادگی در نمایشگاه قرآن
امسال در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، زمینه‌های مناسبی برای حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان فراهم شده است.
 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم،  امسال در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، زمینه‌های مناسبی برای حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان فراهم شده است. کودکان و نوجوانان در دست مادر‌ها و پدرهایشان، در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن شرکت می‌کنند، نمایشگاه قرآن محفلی است که علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای بانوان، زمینه‌های مناسبی را هم برای حضور کودکان و نوجوانان فراهم کرده است. همچنین امسال متروی تهران برای رفاه حال خانواده‌ها و بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن کریم، ساعت فعالیت خود را تا ۱۴ فروردین، یک ساعت افزایش داده است. سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.
تعداد بازدید : ۱۲۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر