۴ فروردین ۱۴۰۳

به سؤالات قرآنی پاسخ بده ستاره جمع کن

به سؤالات قرآنی پاسخ بده ستاره جمع کن
مدیر بخش «ستاره‌های زمین» نمایشگاه قرآن می‌گوید: : علاقه‌مندان در بازی باید 14 ستاره را پیدا کنند تا ستاره‌ساز شوند. برای کسب ستاره‌ها باید به سؤالات قرآنی که نمایش داده می‌شود، پاسخ دهند. فضای بازی به طور دلنشینی طراحی شده است.

مجتبی شغلی مدیر بخش «ستاره‌های زمین» در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، می‌گوید: هدف این غرفه که خانواده محور است، ترویج، تقویت، ایجاد و گسترش جلسات خانگی قرآن بین خانواده‌های ایرانی و در منازلشان است. به همین دلیل مسابقات خانوادگی را نیز روی تخت‌های سنتی که در این غرفه وجود دارد برگزار می‌کنیم.

او می‌افزاید: چندین مسابقه طراحی شده که یکی از مسابقات حضوری درباره مفاهیم صفحات قرآن کریم است که خانواده‌ها تعدادی سوال در اختیارشان گذاشته می‌شود و با مشورت همدیگر یک صفحه از قرآن را می‌خوانند و به سوالات مربوطه جواب می‌دهند. از بینشان به برندگان جوایزی داده می‌شود.

شغلی ادامه می‌دهد: مسابقه دوم مسابقه «ستاره‌های زمین» است که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی در آن شرکت کنند. برای شرکت در این مسابقه یا باید با موبایلشان بارکدهایی که به صندلی تخت‌های این بخش بسته‌ایم را اسکن کنند یا عدد 8 را به شماره 30001442 بفرستند تا لینک بازی برایشان فرستاده شود.

مدیر بخش ستاره‌های زمین توضیح می‌دهد: در بازی باید 14 ستاره را پیدا کنند تا ستاره‌ساز شوند. برای کسب ستاره‌ها باید به سؤالات قرآنی که نمایش داده می‌شود، پاسخ دهند. فضای بازی به طور دلنشینی طراحی شده است.

او تأکید می‌کند: مخاطبان نوجوان و بزرگ‌تر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند؛ چرا که سؤالات بازی عمدتاً قرآنی بوده و آسان است. شغلی در پایان خبر می‌دهد: علاوه بر اینکه هر شب برای این مسابقه‌ها هدایایی به شرکت کنندگان داده می‌شود، در پایان ماه مبارک رمضان و بعد از عید فطر نیز 114 خانواده به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۲۵۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر