۴ فروردین ۱۴۰۳

حضور شرکت دانش بنیان هنر‌های خلاق رسانه‌ای صور در نمایشگاه قرآن

حضور شرکت دانش بنیان هنر‌های خلاق رسانه‌ای صور در نمایشگاه قرآن
افروز باوفا مدیرعامل شرکت دانش بنیان هنر‌های خلاق رسانه‌ای صور گفت: شرکت ما در دو حوزه ساخت انیمیشن سینمایی و تولیدات کلیپ‌های کوتاه برای پخش در فضای مجازی بین الملل.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، افروز باوفا مدیرعامل شرکت دانش بنیان هنر‌های خلاق رسانه‌ای صور گفت: شرکت ما در دو حوزه ساخت انیمیشن سینمایی و تولیدات کلیپ‌های کوتاه برای پخش در فضای مجازی بین الملل.

وی افزود: چشم انداز موسسه دانش بنیان هنر‌های خلاق رسانه‌ای صور، تبدیل شدن به موثرترین رسانه دانش بنیان جهان در نشر اسلام، قرآن و محبت اهل بیت (ع) است. افروز گفت: حدود شش سالی است که به صورت جدی شروع به کار کرده ایم و تقریبا ۲۰ سال سابقه فعالیت هنری، علمی و تجربه پشت این شرکت است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۷۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر