۴ فروردین ۱۴۰۳

رادیوقرآن با «شهرقرآن» در نمایشگاه قرآن کریم

رادیوقرآن با «شهرقرآن» در نمایشگاه قرآن کریم
«شهر قرآن» هر شب از ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۰:۳۰ دقیقه پخش می شود که در آن پخش زنده آیین گشایش و اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن نیز گنجانده شده است.

 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، «شهر قرآن» هر شب از ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۰:۳۰ دقیقه پخش می شود که در آن پخش زنده آیین گشایش و اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن نیز گنجانده شده است. برنامه "شهر قرآن" کاری از گروه جامعه ، محافل و مسابقات شبکه رادیویی قرآن است که به معرفی بخش های مختلف نمایشگاه قرآن، گفت و گو با مدیران و مسئولان غرفه ها،پوشش نشست ها و فعالیت های پژوهشی،اعلام آخرین اخبار می پردازد.

در نمایشگاه بین المللی قرآن، غرفه ای مستقل برای شبکه رادیویی قرآن راه اندازی شده تا در قالب گزارش، از بخش های مختلف نمایشگاه همچون افطاری، اطلاع رسانی در مورد آخرین اخبار و اتفاقات اقدام شود. همچنین در شب های ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های قرآنی در مصلی امام خمینی(ره) پیش بینی شده که به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد. سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۱۹۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر