۳ فروردین ۱۴۰۳

مجتبی رحماندوست: نمایشگاه قرآن، هنر ارزشمند جمهوری اسلامی است

مجتبی رحماندوست: نمایشگاه قرآن، هنر ارزشمند جمهوری اسلامی است
مجتبی رحماندوست گفت: برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یک ابتکار و هنر بسیار ارزشمند در جمهوری اسلامی است تا به همه دنیا نشان می‌دهد ماه رمضان فقط به تلاوت و روخوانی قرآن بسنده نمی‌کنیم.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم،  مجتبی رحماندوست نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وی در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یک ابتکار و هنر بسیار ارزشمند در جمهوری اسلامی است تا به همه دنیا نشان می‌دهد ماه رمضان فقط به تلاوت و روخوانی قرآن بسنده نمی‌کنیم.

رحماندوست افزود: جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد بگوید که ما در عرصه قرآن حرف برای گفتن در دنیا داریم که فقط به صرف و تلاوت شخصی قرآن در ماه مبارک رمضان که در همه کشورهای اسلامی مرسوم است، بسنده نمی‌کنیم.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به سمت هنر قرآن می رویم، اضافه کرد: فکر و پیام و اندیشه ای که با هنر ترکیب نشود ماندگار نمی شود. رمز ماندگاری عاشورا هم در جمیل و زیبایی و هنرمندانه بود.

مجتبی رحماندوست اظهار تصریح کرد: قرآن زیباست و نمایشگاه قرآن این زیبایی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. وی خواستار حضور خانواده‌ها، هنرمندان، شاعران، اصحاب رسانه و مفسران قرآن در نمایشگاه شد تا بر پربار کردن نمایشگاه ها نقش داشته باشند.
سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۰۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر