۳ فروردین ۱۴۰۳

فیفا با 16 کشور دیگر در نمایشگاه قرآن

فیفا با 16 کشور دیگر در نمایشگاه قرآن
مسئول بخش بازی و سرگرمی غرفه «دهه هشتادی‌ها» در نمایشگاه قرآن می‌گوید: لیگ رمضان از 2 فاز ملی و بین‌المللی تشکیل شده که برندگان بخش داخلی در فاز دوم با 15 کشور دیگر وارد رقابت می‌شوند

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اگر نوجوانی در خانه دارید که عاشق بازی‌های فیفا است، بهتر است سری به سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بزنید. بخش «دهه هشتادی‌ها» نمایشگاه قرآن امسال هم مانند سال گذشته «جام رمضان» را در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌کند.

سیدرحیم هاشمی مسئول بخش بازی و سرگرمی غرفه «دهه هشتادی‌ها» در نمایشگاه قرآن، ضمن بیان اینکه لیگ بازی‌های کامپیوتری فیفا یکی از بخش‌های حوزه سرگرمی غرفه دهه هشتادی‌ها است، می‌گوید: لیگ رمضان از 2 فاز ملی و بین‌المللی تشکیل شده و بخش اول آن تا نیمه اول نمایشگاه به پایان می‌رسد.

او توضیح می‌دهد: در نیمه اول بازی‌ها بین شرکت‌کنندگانی که ثبت‌نام کرده‌اند، به صورت دو به دو برگزار شده و باید طبق زمانی که از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌کنیم در غرفه حاضر شده و با حریف خود مسابقه دهند. آن‌ها باید فیفا 24 را روی کنسول PS5 و طبق قوانین فدراسیون بازی کنند.

هاشمی می‌افزاید: در نهایت 3 نفر در بخش داخلی برنده شده و نفر اول یک دستگاه PS5 با متعلقات کامل، نفر دوم فقط یک دستگاه PS5 و نفر سوم یک ساعت هوشمند جایزه می‌گیرد. هاشمی مسئول بخش بازی و سرگرمی غرفه دهه هشتادی‌ها درباره بخش بین‌الملل لیگ رمضان توضیح می‌دهد: در نیمه دوم نمایشگاه، 2 نفر برگزیده در بخش داخلی، به صورت آنلاین با 15 کشور اسلامی دیگر وارد رقابت می‌شوند.

او جوایز بخش بین‌الملل را این طور شرح می‌دهد: نفر اول 2 هزار دلار، نفر دوم هزار و 500 دلار و نفر سوم 500 دلار جایزه می‌گیرد. هاشمی در پایان تصریح می‌کند که نوجوانان هنوز می‌توانند برای شرکت در لیگ رمضان از طریق سایت http://nojavanmedia.ir/ ثبت‌نام کنند و وارد مسابقات شوند. سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۲۷۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر