۳ فروردین ۱۴۰۳

درباره بخش دانشگاه نمایشگاه قرآن نظر بدهید، جایزه بگیرید

درباره بخش دانشگاه نمایشگاه قرآن نظر بدهید، جایزه بگیرید
مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌گوید: علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقه مجازی ما شرکت کنند و در صورت کسب امتیاز لازم، جایزه بگیرند. همچنین به افرادی که نظر خود را ثبت می‌کنند نیز جایزه می‌دهیم.

به گزارش ستاد خبری  سعید رضایی مدیر بخش دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این بخش محتوایی است، از برگزاری مسابقه اینترنتی خبر می‌دهد و می‌گوید: در مسابقه اینترنتی سوالاتی تخصصی درباره آیات طرح شده که علاقه‌مندان می‌توانند به آن‌ها پاسخ دهند.  او می‌افزاید: مسابقه معماهای قرآنی در فضای مجازی اتفاق می‌افتد. افرادی که می‌خواهند در این مسابقه شرکت کنند به سایت مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، به سوالات پاسخ دهند.  لازم به ذکر است لینک شرکت در مسابقه برای هر یک از شب‌های نمایشگاه متفاوت بوده و به شرح ذیل است: 
۱ فروردین: B2n.ir/quran01
۲ فروردین: B2n.ir/quran02
۳ فروردین: B2n.ir/quran03
۴ فروردین: B2n.ir/quran04 ۵ فروردین: B2n.ir/quran05
۶ فروردین: B2n.ir/quran06
۷ فروردین: B2n.ir/quran07 ۸ فروردین: B2n.ir/quran08
۹ فروردین: B2n.ir/quran09 ۱۰ فروردین: B2n.ir/quran10
۱۱ فروردین: B2n.ir/quran11
۱۲ فروردین: B2n.ir/quran12
۱۳ فروردین: B2n.ir/quran13
۱۴ فروردین: B2n.ir/quran14

 رضایی توضیح می‌دهد: هر شب به ۳ نفر از افرادی که به سوالات پاسخ صحیح داده‌اند، کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی هدیه داده می‌شود. مدیر بخش دانشگاهی ادامه می‌دهد: بخش نظرخواهی درباره مسابقه را نیز در سایت داریم که علاقه‌مندان می‌توانند درباره کاری که همان شب انجام شده، نظرات خود را ثبت کنند. به ۳ نفر از آن‌ها نیز جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد. سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۲۷۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر