۳ فروردین ۱۴۰۳

تلاش موسسه گام دومی‌ها برای ترويج بیانیه گام دوم

تلاش موسسه گام دومی‌ها برای ترویج بیانیه گام دوم
سید علی سید جعفری از موسسه مردمی گام دومی‌ها گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب و لبیک به فرمایش ایشان شروع کردیم به تولید محصولات فرهنگی و لوازمی که مورد نیاز مردم است تا بدین وسیله به ترویج گام دوم بپردازیم.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، سید علی سید جعفری از موسسه مردمی گام دومی‌ها گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب و لبیک به فرمایش ایشان شروع کردیم به تولید محصولات فرهنگی و لوازمی که مورد نیاز مردم است تا بدین وسیله به ترویج گام دوم بپردازیم.

وی افزود: ما تلاش داریم تا گام دوم در زندگی مردم دیده شود، شاید خیلی از گفتمان علمی و بیانیه‌ها به توضیح و تفسیر بیانیه گام دوم بپردازد، اما ما می‌خواهیم که گام دوم در زندگی آنان دیده شود.

سید جعفری گفت: در غرفه موسسه گام دومی‌ها، تقویم، سررسید، ساعت، کلاه، تی‌شرت، چفیه، جاکلیدی، لیوان، فلش و ... به بازدیدکنندگان عرضه خواهیم کرد. سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۱۶۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر