۳ فروردین ۱۴۰۳

آموزش موکب‌داری به نوجوانان دهه هشتادی در نمایشگاه قرآن

آموزش موکب‌داری به نوجوانان دهه هشتادی در نمایشگاه قرآن
آموزش موکب‌داری به نوجوانان دهه هشتادی در نمایشگاه قرآن امسال در غرفه موکب نوجوانان حضرت قاسم ابن الحسن(ع) .

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، حسین نجفی مسئول موکب نوجوانان حضرت قاسم ابن الحسن(ع) گفت: در چند ساله اخیر سنت پیاده‌روی اربعین و موکب‌داری در ایران رواج پیدا کرده است. بنده نیز طی این سال‌ها افتخار خادمی به زائران را داشته‌ام و به نظر مدیریت مجموعه قرار بر این شد که در نمایشگاه قرآن موکبی برپا کنیم و به نوجوانان دهه هشتادی موکب‌داری را یاد دهیم.

وی افزود: خدا را شکر در سال گذشته بازخورد خوبی را داشت و نتیجه خوبی حاصل شد. تعدادی از نوجوانان موفق به فراگیری آموزش‌ها شدند و در مراسمات مذهبی به صورت مستقل موکب برپا می‌کنند.

نجفی گفت: در وقت افطار و ساعات برپایی نمایشگاه به طور متوسط حدود دو هزار چای و قهوه بین بازدیدکنندگان از نمایشگاه توزیع شده است.
سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۱۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر