۳ فروردین ۱۴۰۳

همراه اول با «شاد» و «درسا» در نمایشگاه

همراه اول با «شاد» و «درسا» در نمایشگاه
همراه اول به عنوان حامی برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با دو سرویس دیجیتال «شاد» و «درسا» در نمایشگاه حاضر شده است.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، همراه اول به عنوان حامی برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با دو سرویس دیجیتال «شاد» و «درسا» در نمایشگاه حاضر شده است. درسا به شکل کاملا تخصصی به معرفی قرآنکده‌ای که از سال ۱۳۹۷ با رویکرد ارائه خدمات متنوع قرآنی در بستر جلسات برخط تأسیس شد و از سال ۱۴۰۲ تحت عنوان «قرآنکده مجازی حبّه» به فعالیت خود ادامه می‌دهد، می‌پردازد.

سیاست گذاری قرآنکده مجازی حبه بر این اساس است که با توجه به مزایای فراوان آموزشی و جلسات برخط، عدم محدودیت جغرافیایی، استفاده بهینه از زمان و انرژی، صرف هزینه کمتر، رهایی از دود و ترافیک، استفاده از امکانات متنوع فضای جلسات برخط، بهره مندی از عدالت آموزشی و… فعالیت‌های قرآنی را طراحی و اجرا کند تا بخشی از جامعه که امکان دسترسی به اساتید مجرب یا فرصت و امکان شرکت در جلسات حضوری را ندارند، به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

فعالیت‌های این قرآنکده در شش محور اصلی که شامل «سه محور به عنوان دوره‌های آموزشی مستمر» و «سه محور به عنوان فعالیت‌های موسمی» می‌شود، قابل توصیف است. سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۳۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر