۳ فروردین ۱۴۰۳
جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم «جشنواره قرآنی» است

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم «جشنواره قرآنی» است
​هاشمی گفت: بنظرم نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم «جشنواره قرآنی» است. مکانی است که خانواده‌های ایرانی با آن ارتباط برقرار می‌کنند و به تعبیر وزیر ارشاد تفرجگاه قرآنی است.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره نمایشگاه قرآن که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته باید به تفرجگاه مومنین تبدیل شود، گفت: رویداد‌هایی مانند نمایشگاه بین‌المللی قرآن، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم یا برنامه‌هایی مانند «محفل» نقاط کانونی برای ترغیب و تشویق همه مردم به قرآن هستند.

هاشمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را «جشنواره قرآنی» تعبیر کرد و گفت: هر خانواده‌ای که به نمایشگاه قرآن بیاید، می‌تواند ساعت‌ها در اینجا وقت بگذراند و مباحث آموزشی و سرگرمی قرآنی را ببیند. ان‌شاء‌الله این برنامه‌های قرآنی منجر به تحقق ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور شود.

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شده نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم باید به تفرجگاه مومنین تبدیل شود، گفت: بنظرم نمایشگاه قرآن «جشنواره قرآنی» است. مکانی است که خانواده‌های ایرانی با آن ارتباط برقرار می‌کنند و به تعبیر وزیر تفرجگاه قرآنی است. باید خانواده‌ها را تشویق کرد تا از این محفل استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایشگاه قرآن محدود به قشر خاصی است؟ گفت: خیر، نمایشگاه قرآن محفل هر خانواده ایرانی است و همه می‌توانند از این فضا استفاده کنند. هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا تخمین زده شده که چقدر بازدیدکننده در نمایشگاه قرآن خواهیم داشت؟ توضیح داد: سال گذشته نمایشگاه قرآن نزدیک به چهار میلیون نفر بازدیدکننده داشت. ان‌شاء‌الله امسال بازدیدکننده‌ها همین میزان یا بیشتر خواهد بود.

تعداد بازدید : ۱۳۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر