۳ فروردین ۱۴۰۳

مسابقه‌ای که جایزه آن پرچم مقدس حرم مطهر حضرت عباس (ع) است

مسابقه‌ای که جایزه آن پرچم مقدس حرم مطهر حضرت عباس (ع) است
علی خفاجی رئیس عتبه عباسیه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: اولین محفل ما جمعه شب ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و مسابقه‌ای برگزار می‌شود که جایزه آن پرچم مقدس حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم (ع) است.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، علی خفاجی رئیس عتبه عباسیه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: عتبه عباسیه برای دومین سال است که در نمایشگاه بین المللی قرآن شرکت می‌کند. فعالیت‌های این غرفه شامل چاپ قرآن و محصولات فرهنگی و تالیفات کتب دینی و مذهبی و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی و محافل قرآنی است. وی افزود: اولین محفل ما جمعه شب ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و مسابقه‌ای برگزار می‌شود که جایزه آن پرچم مقدس حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم (ع) است. خفاجی اظهار کرد: عتبه عباسی فعالیت‌های گسترده‌ای را از طریق نهادی که در خصوص قرآن کریم فعالیت می‌کند، با عنوان مجمع علمی قرآن کریم انجام می‌دهد، فعالیت‌هایی که تنها محدود به عراق نیست و کشور‌های جهان اسلام را هم در برمی‌گیرد. به گفته خفاجی، آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس (ع) از طریق مجمع علمی قرآن کریم، چشم انداز «به سوی جهانی موثر، هماهنگی و همزیستی» به دنبال ایجاد یک موسسه قرآنی مرکزی، جهانی و علمی است که بتوان در امور قرآنی به آن تکیه کرد. تحقق مشارکت‌های کیفی میان موسسات علمی و دانشگاهی در امور قرآنی در سطوح داخلی (عراق) و بین‌المللی و تشویق نویسندگان علاقه‌مند به تحقیق و نگارش در زمینه‌های مختلف قرآنی و احیای میراث قرآنی از جمله اهداف تشکیل مجمع علمی قرآن کریم از سوی عتبه عباسی اعلام شده است.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ با شعار «می‌خوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) برگزار برپا شده است. این نمایشگاه تا چهاردهم فروردین از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد میزبان علاقه‌مندان است.

تعداد بازدید : ۳۷۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر