۲ فروردین ۱۴۰۳

جایزه روزانه در طرح زندگی با آیه‌ها

جایزه روزانه در طرح زندگی با آیه‌ها
سید حمید هاشمی معاون موسسه تبیان گفت: در نمایشگاه قرآن موفق شدیم غرفه نسبتاً خوبی را با طراحی بازی‌های مختلف برپا کرده‌ایم و با اهدای روزانه ۳۱۳ جایزه کمک می‌کنیم با استفاده از بازی‌های مختلف و شرکت دادن مخاطبین در مسابقه‌های مکتوب و آنلاین و اهدای جایزه شرکت به اهداف این طرح برسیم.

 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، سید حمید هاشمی معاون موسسه تبیان گفت: مجموعه طرح و کمپین ملی زندگی با آیه‌ها به عنوان یک طرح قرآنی ملی برای ارائه مفاهیم ۵۰ آیه کاربردی از قرآن کریم طراحی شده که در ایام نمایشگاه بین الملی قرآن قرار است ۷ آیه محوری از آیات قرآن کریم به مخاطبین ارائه شود.

وی افزود: هدف از این طرح این است که در طول سال آیات بیشتری را در قالب کمپین‌ها و برنامه‌های مختلف به عموم مردم و مخاطبین ارائه کنیم و سعی کنیم با استفاده از ابزار‌های مختلف مثل آموزش حفظ، آموزش قرائت و بازی عموم جامعه با مفاهیم این آیات و به خصوص نکاتی که برای زندگی افراد کاربردی است آشناتر شوند.

هاشمی ادامه داد: در نمایشگاه قرآن موفق شدیم غرفه نسبتاً خوبی را با طراحی بازی‌های مختلف برپا کرده‌ایم و با اهدای روزانه ۳۱۳ جایزه کمک می‌کنیم با استفاده از بازی‌های مختلف و شرکت دادن مخاطبین در مسابقه‌های مکتوب و آنلاین و اهدای جایزه شرکت به اهداف این طرح برسیم.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ با شعار «می‌خوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) برگزار برپا شده است. این نمایشگاه تا چهاردهم فروردین از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد میزبان علاقه‌مندان است.

تعداد بازدید : ۵۰۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر