۲ فروردین ۱۴۰۳

طوفان‌الاقصی را لشگر قرآنی‌ها به راه انداختند

طوفان‌الاقصی را لشگر قرآنی‌ها به راه انداختند
سردار ابطحی گفت: عملیات طوفان الاقصی را ۱۲۰۰رزمنده شروع کردند که از بین آنها ۵۰۰نفر حافظ کل و ۷۰۰نفر حافظ چند جز از قرآن بودند. در واقع می‌توان گفت طوفان الاقصی را لشگر قرآنی ها راه انداختند.

به گزارش ستاد خبری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، سردار ابطحی در دومین نشست قرآنی تهران که در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه قرآن با عنوان نقش قرآن و مقاومت در تثبیت هویت اسلامی که امروز پنجشنبه دوم فروردین ماه در هتل برگزار شد، گفت: از سال ۲۰۱۴ آمادگی غزه برای نبرد وجود داشت که این‌ آمادگی ها سازماندهی و انسجام بخشی از رزمنده ها بود.

وی ادامه داد: آموزش آمادگی امتی بود که نبرد و این سختی هارا تحمل میکردند. در دفاع مقدس این عدد زیر ۱۵۰هزار بودند اما در غزه این عدد دومیلیون انسانی است که در حال آمادگی نبرد هستند.

ابطحی افزود: امروز ۹۰ هزار حافظ قرآن در حال جنگ هستند عملیات طوفان الاقصی را ۱۲۰۰رزمنده شروع کردند که از بین آنها ۵۰۰نفر حافظ کل و ۷۰۰نفر حافظ چند جز از قرآن بودند. در واقع می‌توان گفت طوفان الاقصی را لشگر قرآنی ها راه انداختند.

وی‌ ادامه داد: در سال گذشته ۱۵۰۰ نفر حفظ با قرآن انجام دادند و مقابل استاد نشستند . ۱۲۰۰مسجد در غزه وجود دارد که همه پایگاه حفظ قرآن بود و از این تعداد هزار مسجد ویران شده اند چرا که دشمن فهمید از کجا مقاومت انگیزه میگیرد.

ابطحی تصریح کرد: اگر انس و عشق به قرآن نبود ملت غزه و فلسطین نمیتوانستند در مقابل دشمن بایستند و این عزت بی مثال را برای مقاومت به ارمغان بیاورند.

تعداد بازدید : ۲۳۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر