۴ بهمن ۱۴۰۲
برگزار شد؛

نخستین جلسه شورای تحول نمایشگاه سی و یکم

نخستین جلسه شورای تحول نمایشگاه سی و یکم
اولین جلسه شورای تحول سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور فعالان و صاحبنظران در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآن جمهوری اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جلسه شورای تحول سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت و فعالان و صاحب نظران قرآنی روز دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 در سالن جلسات علامه طباطبایی (ره) معاونت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور آقایان خواجه پیری فعال قرآنی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگی قرآنی، فیروزیان مشاور، یار احمدی، فریدونی و نقی از دیگر فعالان قرآنی در مورد مباحثی مانند راه های تحول و به روزرسانی و جذاب تر شدن نمایشگاه قرآن و نیز نقاط ضعف و قوت نمایشگاه های گذشته صحبت و تبادل نظر شد.

ایجاد باشگاه همراهان، مشارکت حداکثری دستگاه های دولتی و نیز موسسات مردمی و پرداختن به راه های ایجاد و تقویت انس بیشتر آحاد مردم به قرآن کریم و نتیجه بازدید از نمایشگاه، از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

تعداد بازدید : ۲۶۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر