۱۹ دی ۱۴۰۲
محمدمهدی عزیززاده بیان کرد:

غزه؛ بخش و موضوع ویژه نمایشگاه قرآن امسال

غزه؛ بخش و موضوع ویژه نمایشگاه قرآن امسال
قائم مقام معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخاب شعار «می‌خوانمت» برای نمایشگاه سی و یکم قرآن کریم، گفت: در نمایشگاه امسال به صورت ویژه به موضوع غزه پرداخته خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن محمدمهدی عزیززاده، قائم مقام معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، در مورد آخرین جزئیات سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: جلسات مربوط به سیاستگذاری و برنامه‌ریزی نمایشگاه قرآن در حال برگزاری است و تا کنون در مورد زمان برگزاری نمایشگاه تصمیم‌گیری شده است. هر چند ممکن است زمان پیشنهاد شده از سوی شورای سیاست‌گذاری تغییر کند.

رئیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن کریم در مورد شعار نمایشگاه سی و یکم نیز افزود: براساس تصمیمی که گرفته شده است، شعار نمایشگاه امسال نیز همچون سال گذشته «می‌خوانمت» خواهد بود. 

عزیززاده در ادامه به وعده‌ای که سال قبل در مورد برگزاری نمایشگاه قرآن در سراسر کشور داده شده بود اشاره و تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی شده است در بازه زمانی نزدیک به نمایشگاه قرآن در تهران، شاهد برگزاری چنین نمایشگاهی در استان‌های سراسر کشور با شعار «می‌خوانمت» باشیم. 

وی اظهار کرد: در همین رابطه ستادهای استانی و جلسات استانی تشکیل شده و هر کدام از استان‌های کشور با توجه به شرایطی که دارند در یک بازه زمانی نزدیک به نمایشگاه تهران، نمایشگاه خود را برپا خواهند کرد.

قائم مقام معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در مورد تعداد بخش‌های این دوره از نمایشگاه قرآن اظهار کرد: جلسات مربوط به بخش‌ها در حال برگزاری است و تک‌تک بخش‌ها در حال شکل گرفتن هستند. امسال به دنبال توسعه کمی، افزایش وسعت و متراژ نیستیم بلکه بیشتر به دنبال کیفی‌سازی و افزایش خدمات بخش‌ها هستیم.

عزیززاده در مورد بخش بین‌الملل این دوره از نمایشگاه قرآن نیز گفت: از ۲۳ کشور برای حضور در بخش بین‌الملل دعوت شده است؛ در همین راستا روز ۱۶ دی‌ماه پیش‌نشستی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور نمایندگانی از مؤسسات شاخص این کشورها برگزار می‌شود.

رئیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در پایان در مورد موضوع غزه در نمایشگاه امسال، گفت: امسال به صورت ویژه به غزه پرداخته خواهد شد و در واقع غزه بخش ویژه و موضوع ویژه ما در نمایشگاه خواهد بود. موضوع غزه در همه بخش‌های نمایشگاه طراحی دارد، هرچند امیدوار هستیم تا آن زمان این ماجرا با حذف رژیم صهیونیستی تمام شود و جشن پیروزی آن را در نمایشگاه برگزار کنیم.

تعداد بازدید : ۲۹۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر