۹ خرداد ۱۴۰۲

نشست هم اندیشی مسئول انجمن هنرهای تجسمى آستارا با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

نشست هم اندیشی مسئول انجمن هنرهای تجسمى آستارا  با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان
نشست هم اندیشی با انجمن هاى هنرهاى تجسمى و جلسه برنامه ریزی در خصوص پیرامون مسائل حوزه هنرهای تجسمی شهرستان و بررسی و پیگیری دغدغه های هنرمندان این حوزه و تبادل نظر درباره اجراى فعالیتهای فرهنگی -هنرى با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان آستارا امروز سه شنبه٩ خرداد ١٤٠٢ در سالن گالرى معراج اداره برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  آستارا ؛نخستین جلسه هم اندیشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى شهرستان آستارا با مسئولان انجمن های هنری در سال جدید برگزارشد.
بهرام خوشحال؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آستارا در این جلسه ضمن تقدیر از حضور هنرمندان و اساتید هنرهاى تجسمى گفت:انجمن های فرهنگی و هنری بازوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و قالب برنامه های فرهنگی و هنری باید با ایده و برنامه ریزی و ارائه طرح از سوی این انجمن ها صورت پذیرد.خوشحال ؛این دیدار را نوید بخش شروعی پر شور در سال جارى دانست و  گفت: می توان فعالیت های هنری در زمینه تجسمی را فراتر از دوره های آموزشی دید و با نشست های تخصصی، رونق دوباره ای به این عرصه هنری بخشید.
در ادامه این جلسه مسئولان انجمن ها نظرات و ایده های خود را مطرح کردند که از مهمترین آن می توان به بحث و تبادل‌نظر پیرامون مسائل حوزه هنرهای تجسمی شهرستان ؛ و بررسی و پیگیری دغدغه های هنرمندان این حوزه محور اصلى صحبت‌ها هم نبود نگارخانه و محل دایمی نمایشگاه در نقطه مناسب شهر و محدودیتهای نمایشگاهی مکان و فضای مناسب  عنوان شد.
تعداد بازدید : ۶۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر