۹ خرداد ۱۴۰۲

نمایشگاه سایه خیال در نیشابور

نمایشگاه سایه خیال در نیشابور
نمایشگاه نقاشی سایه خیال در نیشابور برپا شد‌.
نمایشگاه نقاشی "سایه خیال" آثار سید سلمان زیدی همزمان بامیلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور برپا شد. 
 مسؤل امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: نمایشگاه نقاشی "سایه خیال" آثار سید سلمان زیدی دارای چندین سال فعالیت هنری و از هنرمندان خراسان رضوی است که در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.
حمید رضا آتشی گفت: در نمایشگاه نقاشی "سایه خیال" ۲۰ اثر نقاشی با سبکهای مختلف و با تکنیک‌های رنگ روغن و آبرنگ در ابعاد ۵۰×۷۰ و ۱۱۰×۷۰ در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه نقاشی "سایه خیال" از سه شنبه ۹ الی پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ بعد ازظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.
مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی "سایه خیال"  در نگارخانه کمال الملک واقع در خیابان شهید جعفری (راه آهن) مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپاست. 
تعداد بازدید : ۲۶۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر