۹ خرداد ۱۴۰۲

مهرواره قصه‌گویی و محله محور مساجد در گناباد

مهرواره قصه‌گویی و محله محور مساجد در گناباد
اختتامیه دومین مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» و نشست مهرواره محله محور مساجد در گناباد برگزار شد.
با حضور افکار، مدیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، ولی زاده معاون فرهنگی و قاضی مسئول ساماندهی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، در شهرستان گناباد، جلسه ای  با نام « مهرواره محله محور مساجد» در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در ابتدا جواد عبداللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضرین و میهمانان عنوان کرد که باید در رابطه با آموزش و ظرفیت و توانمندی مدیران کانونهای فرهنگی هنری سرمایه گذاری شود و در محلات، محله همدلی تشکیل و به مشکلات مردم رسیدگی و نسبت به حل آن اقدام شود.
در ادامه این دیدار، هر یک از مدیران و رابطین کانونهای مساجد شهرستان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و پیشنهادات و مشکلات کانونهای زیر مجموعه خود را بیان کردند؛ سپس با حضور در دفتر فرماندار و دیدار با دکتر نصیری، وی در رابطه با مسائل فرهنگی سخنانی ایراد و بر تداوم فعالیتهای فرهنگی در مساجد تأکید کرد. 
پس از آن دیدار با حجت الاسلام صادقی نسب امام جمعه شهرستان صورت گرفت که جواد عبدالهی ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت و معرفی مدیران استانی و چگونگی فعالیتهای مساجد به ایراد سخن پرداخت و در خصوص بازدید مشترک با امام جمعه و مسئولین پنج‌گانه شامل سپاه، بسیج دانشجویی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و ارشاد اسلامی هفته ای دوشب از مساجد شهرستان و بررسی مشکلات آنها اشاره کرد. 
در ادامه، افکار مدیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی طی سخنانی از مشارکت مدیران کانونهای فرهنگی هنری در تصمیم گیری های مساجد با هیئت امناء و پایگاه مقاومت و امام جماعت و استفاده از  نقطه نظرات آنان تأکید کرد.
در پایان هر یک از مدیران و رابطین کانونهای مساجد در حضور امام جمعه به بیان نقطه نظرات و درخواستهای خود پرداخته و از رئیس اداره و چهار کانون فرهنگی هنری مساجد گناباد تجلیل و از کانونهای فرهنگی هنری روستای رهن ، مسجد صاحب الزمان و الغدیر بازدید به‌ عمل آمد.
در ادامه این سفر حضور در شهرستان بجستان و دیدار میهمانان استانی با امام جمعه بجستان صورت گرفت که ضمن این دیدار فعالیتهای کانونهای فرهنگی هنری مساجد بجستان تشریح و بر جذب نوجوانان و جوانان به مساجد تاکید شد.

لازم بذکر است همزمان با این سفر، آیین اختتامیه دومین مهرواره قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» در گناباد برگزار شد.

 این آیین در مجتمع فرهنگی هنری شهردخت به همت موسسه فرهنگی هنری رسالت فضل برگزار شد.

تعداد بازدید : ۳۰۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر