۲۶ فروردین ۱۴۰۲

ارائه خدمات روزانه 15 نفر از سوی اورژانس در مدت برپایی نمایشگاه قرآن

ارائه خدمات روزانه 15 نفر از سوی اورژانس در مدت برپایی نمایشگاه قرآن
مجموعه آتش نشانی ، هلال احمر و اورژانس تهران از جمله نهاد هایی بودند که 14 روز همراه و همپای برپایی نمایشگاه بین المللی به ارائه خدمات به مردم پرداختند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، در برگزاری نمایشگاه قرآن، نهادهای خدماتی متفاوتی در این رویداد قرآنی همراه نمایشگاه بودند. مجموعه آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس تهران از جمله نهاد هایی بودند که 14 روز همراه و همپای برپایی نمایشگاه بین المللی به ارائه خدمات به مردم پرداختند.

اورژانس تهران روزانه با دونفر از پرسنل خدوم خود به ارائه خدمات به مردم و بازدیدکنندگان پرداختند. روزانه بین 10 الی 15 نفر از بازدیدکنندگان مراجعین به اورژانس مستقر در نمایشگاه بودند.

خدماتی همچون گرفتن فشار خون، دادن داروهای اورژانسی مسکن، انجام آزمایش قند خون از جمله فعالیت‌های اورژانس در این چند روز بوده است. موارد حادی که منجر به وضعیت اورژانسی شود در مدت برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن پدید نیامد.

یادآور می شود سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز جمعه 25 فروردین‌ماه به کار خود پایان داد.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۴۸۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر