۲۶ فروردین ۱۴۰۲
با حضور اساتید حوزه و دانشگاه:

کتاب خانواده و تربیت معنوی رونمایی شد

کتاب خانواده و تربیت معنوی رونمایی شد
کتاب خانواده و تربیت معنوی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، کتاب خانواده و تربیت معنوی تألیف دکتر سید محمدحسین چاوشیان و دکتر فاطمه سادات رازقی است که از سوی انتشارات مجلس شورای اسلامی به چاپ رسیده است، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران رونمایی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی اصفهانی مدیر قرآن و حدیث جامعة المصطفی در حاشیه رونمایی از کتاب خانواده و تربیت معنوی اظهار داشت: بحث تربیت ابعاد مختلفی را دارد، تربیت جسمانی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و... اما تربیت معنوی در رأس همه این تربیت‌ها قرار دارد.

وی با بیان این که قران و احادیث به این مهم اهتمام ویژه‌ای دارند، بیان داشت: در زمینه تربیت معنوی کمبودهای فراوانی داریم و چاپ کتاب در این زمینه می‌تواند فضا را باز کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی اصفهانی تصریح کرد: این موضوع باید در حد گرایش در رشته‌های دانشگاهی و حوزوی موردتوجه قرار گرفته و کتاب‌ها و پایانامه های متعددی در این زمینه به نگارش در بیاید.

دکتر محمدحسین چاوشیان مدیر مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم نیز در حاشیه رونمایی از کتاب خانواده و تربیت معنوی اظهار داشت: باتوجه‌به اهمیت خانواده در عصر امروز و نیاز به تربیت معنوی در ارتقای اخلاقی خانواده و جامعه این کتاب در محورهای مختلفی همچون رسانه، جامعه‌شناسی، علوم تربیتی، روان‌شناسی، مدیریت و حکمرانی، فقه و حقوق اسلامی، ادیان و علوم ارتباطات تألیف شده است که توسط انتشارات کتابخانه مجلس شورای اسلامی به چاپ رسید.

یادآور می شود سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز جمعه 25 فروردین‌ماه به کار خود پایان داد.

پایان پیام/


تعداد بازدید : ۵۷۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر