۲۶ فروردین ۱۴۰۲

رنگ و بوی فلسطین در آخرین نشست «نهج البلاغه کتاب زندگی»/ امروز ترس و وحشت در دل صهیونیست‌ها افتاده است

رنگ و بوی فلسطین در آخرین نشست «نهج البلاغه کتاب زندگی»
نشست و وبینار «نهج البلاغه کتاب زندگی» در آخرین برنامه خود رنگ و بوی فلسطینی داشت. در این نشست که به میزبانی نهضت جهانی نهج البلاغه‌خوانی برگزار شد، شیخ سعید قاسم، عالم شافعی مذهب فلسطینی و اسیر آزاد شده از دست صهیونیست‌ها به سخنرانی پرداخت.

به گزارش ستاد خبری ‌نمایشگاه قرآن، نشست و وبینار «نهج البلاغه کتاب زندگی» در آخرین برنامه خود رنگ و بوی فلسطینی داشت. در این نشست که به میزبانی نهضت جهانی نهج البلاغه‌خوانی برگزار شد، شیخ سعید قاسم، عالم شافعی مذهب فلسطینی و اسیر آزاد شده از دست صهیونیست‌ها گفت: ما مقاومت و جانفشانی برای وطن و خاکمان را از سیدالشهدا آموختیم، ایشان امام مقاومت اسلامی هستند.

وی افزود: امروز وعده الهی محقق شده است و ترس و وحشت در دل صهیونیست‌ها افتاده است. مردم مسلمان باید الآن متحد شوند و بنا به آیات قرآن توان و قدرت خویش را برای جنگ با اسرائیل به کار گیرند.

این عالم سنی مذهب ادامه داد: مردم فلسطین عاشق و محب اهل بیت پیامبر هستند و ما کسی را که محب اهل بیت نباشد دوست نداریم.

در ادامه این نشست عبدالرحمن ابوسنینه تحلیلگر سیاسی فلسطینی شبهاتی را که معاندین بر علیه ایران و فلسطین اشاعه می‌دهند را پاسخ داد، او در مورد این شایعه که اهالی غزه از دریافت خونِ کمکی ایرانی ها اجتناب کردند گفت: این شایعه زمانی رخ داد که غزه تخت محاصره رژیم صهیونیستی بود و اصلا خونی نرسید که فلسطینیان چنین چیزی بگویند. این شایعه است و اکثر مردم فلسطین محب ایرانیان هستند و امروز که روز قدس بود در مطبوعات فلسطینی با عظمت از ایران یاد شد.

وی افزود: امروزه محور مقاومت فلسطینی به یک اتحاد رسیده و اتاق فکر عملیات متشکل از نمایندگان همه گروه های مقاومت است. تا این اتحاد از وجود یک جاسوس به نام محمود عباس رنج میبرد، اون اها تعامل با اسرائیل است و مردم فلسطین اصلا او را نماینده خود نمی‌دانند.

یادآور می شود سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز جمعه 25 فروردین‌ماه به کار خود پایان داد.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۵۶۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر