۲۶ فروردین ۱۴۰۲
جبلی در بازدید از نمایشگاه قرآن کریم خبر داد:

ضریب دادن به استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی توسط رسانه ملی

ضریب دادن به استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی توسط رسانه ملی
رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه نمایشگاه قرآن ظرفیتی بالایی دارد که سال به سال در حال گسترش است، گفت: در بسیاری از موارد ظرفیت‌های مردمی از سازمان صدا و سیما جلوتر هستند و باید این توانایی، استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی که ارائه می‌کنند توسط سازمان ضریب داده شود یا از این ظرفیت‌ها به عنوان همکار در برنامه‌های صدا و سیما بهره ببریم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما پس از بازدید از نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به حضور پرشور مردم و جذابیت‌های نمایشگاه قرآن در این دوره گفت: حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که این نمایشگاه ظرفیتی بالایی دارد که سال به سال در حال گسترش است و ما به عنوان سازمان صدا و سیما با این ظرفیت به ویژه در جبهه مردمی در این نمایشگاه به خوبی آشنا می‌شویم.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد ظرفیت‌های مردمی از سازمان صدا و سیما جلوتر هستند و باید این توانایی، استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی که ارائه می‌کنند توسط سازمان ضریب داده شود یا از این ظرفیت‌ها به عنوان همکار در برنامه‌های صدا و سیما بهره ببریم.

رئیس سازمان صدا ‌و سیما در مورد نقش رسانه‌ها در نشان دادن‌ نمایشگاه قرآن و استقبال خوب مردم خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حضور مردم نقش دارند و می‌توانند به رویدادهای مهم ضریب بدهند اما جدای از رسانه رویش‌های مختلف در حوزه‌های معارفی و قرآنی در حال بروز در کشور هستند. برای نمونه در رسانه ملی امسال در برنامه‌ محفل که بسیار پر مخاطب بود شاهد یک برنامه براساس محتوای قرآن بودیم.

جبلی یادآور شد: بنابراین استعدادها و ظرفیت‌های ما در نسل جدید در حال گسترش است و بابت این نعمت باید شکرگذار خدا باشیم‌ زیرا در حوزه‌های معنوی و قرآنی شاهد رشد نسل‌های جدید هستیم.

وی با تشکر از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان تصریح کرد: مشاوره‌های قرآنی یکی‌ از نیازهای روز جامعه ما است که باید این خدمت با کار خوب‌ رسانه‌ای به مردم عرضه شود. البته این فعالیت باید در تمام‌ سال برپا باشد زیرا با طراحی برنامه‌های تعاملی می‌توان بین‌ رسانه ملی و مشاوره‌های قرآن بنیان اتفاق خوبی را رقم زد و جای این‌ مشاوره‌ها را پر کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: قرآن حامی تمام جهات زندگی بشر است و تمام‌اصول لازم برای حیات بشر را دارد؛ بنابراین مشاوره‌های قرآنی می‌تواند تمام بخش‌های اجتماعی زندگی ما را در بر گیرد و امیدواریم در سازمان صدا و سیما بتوانیم به این‌موضوع ضریب بدهیم.

یادآور می شود سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز جمعه 25 فروردین‌ماه به کار خود پایان داد.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۱۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردين ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر